close
تبلیغات در اینترنت
چند ورزش مفید و مؤثر برای شادابی دانش آموزان در صبحگاه

دوشنبه 26 آذر 1397

فانـــــلود


تبلیغات

فانلود شما را دعوت می کند به سوپرگروپ CHAT2ROOM بپیوندید:

 

www.chat2room.com


بازی های آنلاین فلش

http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Trailer-Parking/parking-18wheels.jpg   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/wolf-rider/wolf.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Kong-Fu-Panda/konfpanda.jpg    http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Motorcycle-racing/motor.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Flying-by-helicopter/helicopter.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Quickly-Without-Borders/Speed.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/The-skeleton/skeleton.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Snake-and-Fruit/Snake.jpg


morningبخش سلامت فانلود

 

صبح‌ها وقتی از خواب بیدار می‌شویم ، احساس کوفتگی می‌كنیم و دلمان می‌خواهد باز هم به خواب راحتمان ادامه دهیم، اندکی در رختخواب ‌كش می‌آییم و پشت و رو می شویم آخر سر هم با خمیازه و با بدنی شل و وانهاده از رختخواب بیرون می آئیم.

 

 

این مشکل خیلی از دانش آموزان است و پدران و مادران دلسوز نیز خیلی دوست دارند که صبح ها به جای مشاهده ی این وضعیت ، شادابی فرزند خود را ببینند.

با انجام این حرکات ورزشی که نهایتاً 15 دقیقه وقتتان را می گیرد ، سرحال و شاداب به مدرسه و محل کار خود بروید.

 

کشش دست ها


این حركت را می‌تواند حتی قبل از بیرون آمدن از رختخواب انجام دهید. دست‌ها را بیرون بیاورید - كمی آنها را بكشید -  انگشت‌هایتان را جمع كنید به‌طوری كه به كف دستتان نرسد - جمع كنید ، باز كنید . پلک چشم‌هایتان نیز كم‌كم باز می‌شود.



کشیدگی انگشت ها


حال كه اندکی از آن بی‌حالی اولیه درآمده‌اید سعی كنید انگشت‌های دستتان را از هم باز کرده آنقدر كه احساس كشیدگی بین انگشتانتان را احساس کنید . وقتی كشیدگی به نهایت خود رسید، آنها را به حالت اولیه بازگردانید. این حركت را حداقل 5 بار تكرار نمائید.


بالا کشیدن شانه‌ها


حالا دیگر كاملاً از جایتان بلند شده اید اما شاید هنوز هم احساس سرحالی سراغتان نیامده باشد. می‌توانید حركت شانه‌ها را انجام دهید و هر شانه را با هم بالا ببرید و با هم پایین بیاورید. سعی كنید هر دو حالت در نهایت کشش باشد ؛ بالاترین حالت شانه‌ها و افتاده‌ترین حالت آن.


فشار به سر


دست‌هایتان را در هم قفل كنید - آنها را پشت سرتان بگذارید و به سر فشار بیاورید درحالی كه دست‌ها هم از هم كاملاً باز باشد . این حركت به شما احساس آرامش و راحتی زیادی می‌دهد.


چرخش گردن


یكی از اعضای بدن كه اگر گرفته باشد بسیار احساس كلافگی و کوفتگی به شما دست می دهد گردن است. این حركت‌ و نرمش جزو ساده‌ترین‌ حرکات است اما بعد از انجام آنها مطمئن باشید احساسی از سرزندگی وجودتان را فرا خواهد گرفت . حركت اول به سمت چپ و راست و باآرامی - حركت دوم به حالت گردشی یا نیم‌دایره و حركت سوم بالا و پایین است . همه حركت‌ها را 5 بار انجام دهید.



کشش بازوها


این هم جزو حركت‌های كششی است . اگر مدرسه‌ دیر شده درحالی كه صبحانه می‌خورید می‌توانید این حركت را انجام دهید به شرط آنكه لقمه‌ را قورت داده باشید (!) . یكی از بازوها را با دست دیگرتان بگیرید . حالا تا جایی كه می‌توانید در آن كشش ایجاد كنید.عکس این حركت را نیز انجام دهید.



کشش دست ها + لبخند


دست‌ها را به هم قفل كنید و روبروی صورتتان بكشید . این حركت بعد از حركت قبلی بسیار سرحالتان می‌كند . دیگر از خواب آلودگی خبری نیست . دست‌ها را رو به بالا بگیرید - سعی كنید اصلا خم نشوند و چند ثانیه در این حالت بمانید.


بازوها به پشت


باید بازوها به پشت بدن بروند و با یک دست ‌آرنجتان را نگه دارید . دقت داشته باشد که به گردن فشاری وارد نشود . حركت را با هر دو دست و حداقل به مدت یک دقیقه انجام دهید. حال سرحال و آماده اید که به مدرسه یا سرکارتان بروید . روز خوبی داشته باشید.

 
 
آموزش حرکات از خانم پرستو نیاکی/مربی ورزش


امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5



Forum


بخش نظرات


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی


تبلیغات



ورود کاربران


عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد



خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود


تبلیغات