دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فانـــــلود


تبلیغات


بازی های آنلاین فلش

http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Trailer-Parking/parking-18wheels.jpg   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/wolf-rider/wolf.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Kong-Fu-Panda/konfpanda.jpg    http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Motorcycle-racing/motor.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Flying-by-helicopter/helicopter.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Quickly-Without-Borders/Speed.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/The-skeleton/skeleton.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Snake-and-Fruit/Snake.jpg


مجله ی خانواده ی سبز : اگرچه تعداد ستاره هایی که در این سالیان به گونه ای تخریب شده اند، خیلی بیشتر از این می باشد تا جایی که خودش یک ویژه نامه مفصل احتیاج دارد.

 

ادامه...

 

 

این مجله در ادامه از رضا هلالی به عنوان یک ستاره یاد کرد و نوشت :

ستاره ای به نام هلالی

حاج عبدالرضا هلالی یکی از چهره های مداحی مطرح کشورمان است که از سن هجده سالگی با ارائه ی سبک های جدید از مداحی توانست به شهرت زیادی برسد و از همان سن و سال به یکی از چهره های محبوب مداحی در سطح ملی تبدیل شود.

هلالی که به الگوی بسیاری از جوانان تبدیل شده بود ، در مراسم هفتگی خود پذیرای هزاران جوان تهرانی بود که با صدای او ارتباط برقرار می کردند و به عزاداری می پرداختند.

اما عده ای که تحمل بزرگ شدن هلالی را نداشتند ، خیلی زود دست به کار شدند و با انتشار مطالب موهن و کذب سعی کردند او را به حاشیه بکشند و او را از مسیر اصلی خود خارج کنند.

آنها در این مسیر حتی به خانوادۀ رضا هم رحم نکردند و در اقدامی ناجوانمردانه فیلم خانوادگی هلالی را به شکل بلوتوث منتشر کردند تا آخرین لگد را به قهرمانی چون عبدالرضا هلالی زده باشند.

شبی که این فیلم منتشر شد مصادف بود با ایام ولادت امام حسین (ع) و مجلس مولودی هیئت الرضا(ع).

با توجه به انتشار این فیلم شاید خیلی ها فکر می کردند دیگر کسی پای منبر هلالی ننشیند ، اما اتفاق جالب این بود که آن شب هیئت هلالی از همیشه شلوغ تر بود و مردم او را تنها نگذاشتند.

امروز هم هیئت هلالی همچنان یکی از هیئت های شلوغ کشور به حساب می آید که در شب های دهه اول محرم ، هر شب بیش از ده هزار نفر در آن به عزاداری می پردازند.


امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 35



Forum


بخش نظرات

این نظر توسط صابر در تاریخ 1398/01/21 و 13:23 دقیقه ارسال شده است

عشق منه

این نظر توسط صابر در تاریخ 1398/01/21 و 13:23 دقیقه ارسال شده است

عشق منه


کد امنیتی رفرش


تبلیغات



ورود کاربران


عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد



خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

تبلیغات